ooooooo  

___________________________________________ Τίτλος Έργου: «Μελέτη σκοπιμότητας διείσδυσης στη Βαλκανική αγορά για τα προϊόντα της εταιρίας. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων καταγραφή και αξιολόγηση των κυριότερων εμπλεκόμενων παραμέτρων, βέλτιστες πρακτικές, δημιουργία πλάνου δράσης για την υλοποίηση του έργου και ανάλυση κινδύνων σε μέσο-μακροπρόθεσμο ορίζοντα»
Πελάτης: RELATIONAL TECHNOLOGY A.E.
Διάρκεια: 2004 ___________________________________________

H Relational Technology είναι μια μεγάλη για τα ελληνικά δεδομένα εταιρία πληροφορικής (10 εκατομμύρια ευρώ, 100 υπάλληλοι) με 10 χρόνια ιστορία, που δραστηριοποιείται κυρίως στους χώρους της ανάπτυξης συστημάτων πληροφορικής και της αντιπροσώπευσης πρώτων στην κατηγορία τους επιλογών από τη διεθνή αγορά λογισμικού (BMC, Business Objects, Sybase, κλπ.). Το 2004 και ενώ η εταιρία είχε ήδη καταλάβει σημαντική θέση στην ελληνική αγορά, με ευρεία εγκατεστημένη βάση και σειρά από επιτυχή έργα στο ενεργητικό της, ανάθεσε στην Bridge-it Α.Ε. τη μελέτη σκοπιμότητας προκειμένου να εξαπλωθεί στα Βαλκάνια και γενικότερα στις χώρες της νοτιο-ανατολικής Ευρώπης, καθώς και τη διαμόρφωση του σχετικού επιχειρησιακού σχεδίου για την υλοποίηση του στόχου της.
Στην πρώτη φάση του έργου η Bridge-it κατέγραψε τις παραμέτρους που έπρεπε να ληφθούν υπόψη από τη διοίκηση της εταιρίας για τη λήψη της σχετικής απόφασης και μελέτησε μια σειρά από αντίστοιχα εγχειρήματα ελληνικών και ξένων εταιριών, προκειμένου να τεκμηριώσει τις βέλτιστες πρακτικές και να αναλύσει τους ενεχόμενους κινδύνους, τόσο σε μεσοπρόθεσμο, όσο και σε μακροπρόθεσμο ορίζοντα.

 

Επίσης μελέτησε χαρακτηριστικά της Relational Technology σε επίπεδο νοοτροπίας, εσωτερικών διαδικασιών παραγωγής, ελέγχου και συντήρησης, βαθμού “εκβιομηχάνισης”, αναβαθμισιμότητας των υποστηρικτικών συστημάτων της εταιρίας, τεχνογνωσίας, αναγκών προσαρμογής του λογισμικού στις τοπικές λογιστικές και νομικές ιδιαιτερότητες, ώστε να καταστεί δυνατή η βέλτιστη ιεράρχηση των βημάτων (χώρες, προϊόντα και υπηρεσίες),σε συνδυασμό με το ύψος και το ρυθμό της απαιτούμενης επένδυσης.
Σε δεύτερη φάση και με δεδομένη πλέον τη θετική σχετική επιλογή της Relational Technology, έπρεπε να διαμορφωθεί το οριστικό επιχειρησιακό σχέδιο για την υλοποίηση της διείσδυσης της Relational Technology στις αγορές της νότιο-ανατολικής Ευρώπης. Το επιχειρησιακό σχέδιο όπως εγκρίθηκε από τη διοίκηση της εταιρίας, περιέλαβε δύο κύκλους ενεργειών και κάλυπτε αρχική διάρκεια 16 μηνών.
Παρόλο που δεν είναι δυνατόν για προφανείς λόγους να αναφερθούμε στο επιμέρους περιεχόμενο του επιχειρησιακού σχεδίου, πρέπει να σημειώσουμε ότι σήμερα η Relational Technology έχει επιτυχή παρουσία σε 6 χώρες της νότιο-ανατολικής Ευρώπης, γραφεία στη Ρουμανία και προχωρεί προς τη Μέση Ανατολή και την υπόλοιπη Ευρώπη, σημειώνοντας αξιοπαρατήρητη επιτυχία στη συνεχή, σταθερή και κερδοφόρο πορεία ανάπτυξής της.

 

oooooooooooooo oo

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Valid CSS!